• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

E.T

E.T

Basic
2-Faktor
Hejsan!
Om ni har gjort en affär med mig får ni väldigt gärna skriva några ord om det.
:)

Med vänlig hälsning,
Einar T

Köpte en klocka av ET, sjukt trevlig! Vi sågs över en kaffe och hade trevliga samtal utöver självaste dealen. Kan bara rekommendera, 100% GG!

• Like
Reactions: E.T
Sålt en Baltic Aquascaphe till E.T på distans.
Snabb betalning och jättebra kommunikation. Inga konstigheter 100% GG!

• Like
Köpte en fin, fin Baltic Aquascaphe av @E.T , den får tyvärr ligga kvar i lådan under OWGMarch, men en smidig affär :)

100% GG med andra ord ✌️

• Like
Handlat på distans of @E.T och har bara gott att säga att om hela affären. God kommunikation, trevlig igenom hela förloppet, och tydlig. Klockan kom välpaketerat och enl beskrivning. Nöjd och gör gärna fler affärer med den 100%iga GG 👍🏼👍🏼👍🏼

• Like
Köpte Panerai av mannen-i-fråga.
Trevligt tjöt, inga konstigheter.
Jag hade lite önskemål om ”säkerhetsdetaljer”, och han var grymt tillmötesgående.
Välpackad klocka, som skickades extremt snabbt efter avgjord affär.
100% good guy.

• Like
Sålde på distans till @E.T och allt var hur smidigt som helst. Trevlig dialog rakt igenom och Swish innan leverans. 100% GG och jag gör gärna fler affärer i framtiden.

• Like
Tillbaka
Topp