• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

E.Z.

alfgren

Rolex
2-Faktor
Good Guy!
Såg ex. till att skicka klockan 45 mil med en polare så jag kunde göra affären f2f trots att vi bodde i varsin ände av Sverige.
 

Noxin

Omega
Köpte min första lite dyrare klocka av E.Z. Allt gick bra och han var hjälpsam med svar på frågor och funderingar under processen. Goodguy indeed!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Träffat flera gånger och nu förmedlat ett köp från E.Z till min farsa.

Supersmidigt med face to face och swish i 50k-klassen.
 

sjobbe

Cartier
Sålde en Daytona till @E.Z. Allt från kommunikationen till själva affären var väldigt smidig och seriös. Helt klart en GoodGuy som jag gärna gör ytterligare affärer med.
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Sålde en klocka i 30k klassen till @E.Z. och det hela var ett skolboksexempel på smidig och trevlig affär med tydlig samt snabb kommunikation. En riktigt Goodguy som jag dessutom ser fram emot att bjuda på lunch när han är i Stockholm.
 

Rey

Rolex
Köpte ett par skor på Lifestyle köp och sälj. Skick som utlovat och smidig kommunikation. Goodguy!
 

LS

Panerai
2-Faktor
Sålt ett Everest armband på distans till @E.Z. Snabb betalning och smidig affär. Goodguy utan tvekan! :)
 

frasse

Cartier
Köpt breitling av EZ snabbt skickat i utlovat skick och fick några godsaker på köpet.

Goodguy skulle lätt köpa ev EZ igen.
 
Topp