• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

easy rider, du har haft rätt hela tiden...

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Första bilen jag passerade när jag skulle gå ut en sådan här skön vårdag var en Skoda... :mrgreen:
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1364916649.406016.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1364916649.406016.jpg
    140.9 KB · Visningar: 604

Knät

Cartier
Jokkmokkswe skrev:
*host* hörde jag Volvo?
4322A515-9694-48E6-A759-DF2953E4EDFA-1051-0000009C3B696AC4.jpg

Den där med 40 mm sänkning och de fälgarna jag har på V50n.. Det hade varit som mumma med smör på..
Valet står mellan 245 GLT, 242 Turbo eller 924 Turbo som fulpendlare/blivande klassikerobjekt..
 

Knät

Cartier
jakob.dala skrev:
Knät skrev:
Den där med 40 mm sänkning och de fälgarna jag har på V50n.. Det hade varit som mumma med smör på..
Valet står mellan 245 GLT, 242 Turbo eller 924 Turbo som fulpendlare/blivande klassikerobjekt..
Hittar du en fin så är det redan en klassiker.

Det var inte så svårt lustigt nog http://www.blocket.se/klippan/Volvo_245 ... ?ca=18&w=3

Fast jag skulle säga att sena 240s är lite för nya för att vara klassiker redan.. Men en tokfin -90:a om 15 år, då jävlar.. Jag är rätt sugen på att köpa diverse skitbilar från 90-talet och sitta på tills dom blir heta.. 80-talarna är på väg uppåt redan så där är det snart försent.. Ska dock knipa en 924 innan dom exploderar prismässigt.. Då bockar jag av Porsche och transaxel på bucketlisten på en gång.. (JA en GTV eller en 75:a hade varit bättre/roligare som transaxelbil, men frugan har gett Alfa-förbud på obestämd framtid..)
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Knät skrev:
jakob.dala skrev:
Knät skrev:
Den där med 40 mm sänkning och de fälgarna jag har på V50n.. Det hade varit som mumma med smör på..
Valet står mellan 245 GLT, 242 Turbo eller 924 Turbo som fulpendlare/blivande klassikerobjekt..
Hittar du en fin så är det redan en klassiker.

Det var inte så svårt lustigt nog http://www.blocket.se/klippan/Volvo_245 ... ?ca=18&w=3
Undrar vad han ska ha?
Klart du ska ha en alfa!
En GTV6 är nog nästa alfa om jag ska in på 80talet.


Fast jag skulle säga att sena 240s är lite för nya för att vara klassiker redan.. Men en tokfin -90:a om 15 år, då jävlar.. Jag är rätt sugen på att köpa diverse skitbilar från 90-talet och sitta på tills dom blir heta.. 80-talarna är på väg uppåt redan så där är det snart försent.. Ska dock knipa en 924 innan dom exploderar prismässigt.. Då bockar jag av Porsche och transaxel på bucketlisten på en gång.. (JA en GTV eller en 75:a hade varit bättre/roligare som transaxelbil, men frugan har gett Alfa-förbud på obestämd framtid..)
 
Topp