• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ebay och Omega

D

Deleted member 2240

Guest
Hej igen..här är en annan... Tycker den är grymt snygg! Kollar man på bilden verkar lysmassan på minutvisaren inte vara 100%, nån som vet vad det skulle det kosta att fixa till? Utropspriset är 8000 kr. Prisvärt?
Mycket frågor från en novis:)
5SQSIQf.jpg
 
D

Deleted member 2240

Guest
Hej igen..här är en annan... Tycker den är grymt snygg! Kollar man på bilden verkar lysmassan på minutvisaren inte vara 100%, nån som vet vad det skulle det kosta att fixa till? Utropspriset är 8000 kr. Prisvärt?
Mycket frågor från en novis:)
5SQSIQf.jpg

...noteras att inga papper eller servicehistorik finns...
 

Johan M

Cartier
Vad är det för fel på lysmassan? Änden på sekundvisaren täcker en del av minutvisaren, är det vad du tänker på?
 
D

Deleted member 2240

Guest
Hej
Det verkar som lysmassan inte fyller hela vägen ner på minutvisaren men jag kanske har fel?
 

Sond

Patek
...givetvis är det så..:) såg det när jag förstorade bilden..är det ok pris runt 10000 för denna klocka?..nån som vet

Rent allmänt så kan det vara ett bra pris. De har gått upp en del på senaste året, men jag har bara sett bilderna som du postat här. Men klockan på bilderna ser ut att vara i fint skick.

10000 skulle jag själv kunna betala och spontanköpa då jag tycker det är av världens vackraste klockor. Tyvärr är klockkontot helt tomt just nu.
 
D

Deleted member 2240

Guest
Rent allmänt så kan det vara ett bra pris. De har gått upp en del på senaste året, men jag har bara sett bilderna som du postat här. Men klockan på bilderna ser ut att vara i fint skick.

10000 skulle jag själv kunna betala och spontanköpa då jag tycker det är av världens vackraste klockor. Tyvärr är klockkontot helt tomt just nu.


Instämmer,tycker den är riktigt läcker!!
 
Topp