• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ebayar lite - vad sägs om en sådan här för dressiga dagar?

Rivalen

Rolex
Eller till jeans eftersom jag sällan dressar upp mig. Hade jag inte varit tvungen att hålla i pengarna just nu så hade jag tryckt hem denna. Vad tycks?

$_57.JPG
 

Rivalen

Rolex
Näe jag skall inte köpa nånting just nu - men drömma är gratis. Att köpa kostar EUR 999.-
Måtten är inte hopplösa även om den inte är nån jätte.

http://www.ebay.de/itm/Original-Gir...soires_Uhren_Armbanduhren&hash=item5406c72935

Original Girard Perregaux Richeville Unisex Uhr in Edelstahl
Größe:................................44,1 x 29,0 mm, ohne Krone und mit Hörnchen gemessen, Höhe: 8,4 mm
Band:..................................neues schwarzes Lederband mit Stahl-Dornschließe
Werk:..................................Automatik, mechanisch
Beschreibung:
Sie bieten auf eine tolle original Girard Perregaux Richeville Unisex Uhr in Edelstahl. Saphirglas, Datum, Ref: 2510, No: A-233
Die Uhr ist in sehr gutem Zustand und funktioniert natürlich einwandfrei. Ein top modernes Meisterwerk. Siehe bitte die Originalbilder.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tycker nog GP har gjort rät mycket roligare tanker än denna. Har aldrig sett denna tidigare.
 

paradis

Audemars
Original Girard Perregaux Richeville Unisex Uhr in Edelstahl / Är den Unisex, undrar ,hur ser deras Herr storlek ut ?
 

jabla

Sarlacc
Gillar fyrkantiga dressur men nog finns det mycket vintage som är snyggare, Certina TC exempelvis. :)
 

Rivalen

Rolex
44 över bandhornen och 29 bred - det är väl iofs helt Ok storlek - eller?, men den andra frågan är knivigare även om jag nog skulle låta min lokale urmakare ta hand om den. Den är ju i "min" prisklass 8-9k och då måste rimlig servicekostnad eftersträvas. Hade jag inte dragit på mig en massa andra utgifter nyligen så hade jag köpt den. men så påstår Asplund att jag bara lever en gång och att det kan vara kort om tid. Tusan man får myror i huvet när han kör igång sitt - lev nu, om det är möjligt - typ.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Lägg ett offer på 700.. säljaren kommer att gå upp till 950.. du ger 730.. han ger 900 sen i slutändan kanske ni möts på 800-850.. Deal made :D
 
Topp