• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ebel 1911 Discovery, bra köp?

Ludvig

Omega
Hej,

Jag har fått ett erbjudande av en kollega att köpa en Ebel 1911 Discovery från 2012. Den verkar jättefin och jag gillar klockan. Problemet är att jag kan för lite om märket, så då tänkte jag kolla med er på klocksnack vad ni tycker om Ebel i förhållande till andra klockor.
Så jag vill höra era åsikter om klockan!


//Ludde
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Du hade nog fått bättre svar i diskussionsdelen. Här postar man recenssioner och köpguider.
 

Camo00

Patek
Du hade nog fått bättre svar i diskussionsdelen. Här postar man recenssioner och köpguider.
Är det inte lite en tolkningsfråga? Det kan ju bli en bra köpguide av tråden om TS får bra svar? :)
Jag hade gärna sett alla liknande trådar här...

Om topic: Sorry, kan inte ett smack om klockan ifråga... :)
 

Målarn

The Steak
Har ingen aning om själva klockan Men Tänk att den Kan vara jävligt svår att sälja vidare om nu skulle råka tröttna på den efter en vecka eller två :)
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Fin klocka , bra kvalitet, samma typ av 7750 verk som i många andra kronografer (
oftast kronometer i denna modell dvs Cosc) Andrahandsvärdet är tyvärr % sämre än motsvarande klockor från tex Omega mfl, och troligtvis få köpare som vågar köpa .åtminstone i Sverige, men om du tänkt ha den länge och får den till riktigt bra pris så får du ju en riktigt bra klocka som inte alla andra har
 
Topp