- Pris
- 7500
- Returpolicy
- Efter överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Städar lite i lådor och skåp, först ut är dessa kronografer.
Zenith el primero med zenithlänk. Jag har endast använt denna ett fåtal gånger sedan jag köpte den. Kolla @Zacke annons för fler bilder och info
https://klocksnack.se/threads/zenith-el-primero-kronograf.120111/
Mitt pris 21k (SÅLD) eller byte mot något skoj.
Nästa klocka är en ganska udda fågel.. köpte på impuls för en tid sedan men har knappt använt den mer än ett par dagar. klockan är i fint skick, med spår av användning främst i form av swirls och hairlines. Svårt att undvika detta på en helpolerad klocka. Helhetsintrycket skulle jag säga är 3,5 av 5. Ingen servicehistorik, dock har jag inte noterat någon avvikelse, chronographen fungerar som den ska samt nollar kl.12
Jag har inga tillbehör till denna klocka.
Pris för denna sätter jag till 7500kr eller bytes mot något kul.
Jag och klockorna finns i Sthlm, Uppsala och Gävle för f2f
Zenith el primero med zenithlänk. Jag har endast använt denna ett fåtal gånger sedan jag köpte den. Kolla @Zacke annons för fler bilder och info
Mitt pris 21k (SÅLD) eller byte mot något skoj.
Nästa klocka är en ganska udda fågel.. köpte på impuls för en tid sedan men har knappt använt den mer än ett par dagar. klockan är i fint skick, med spår av användning främst i form av swirls och hairlines. Svårt att undvika detta på en helpolerad klocka. Helhetsintrycket skulle jag säga är 3,5 av 5. Ingen servicehistorik, dock har jag inte noterat någon avvikelse, chronographen fungerar som den ska samt nollar kl.12
Jag har inga tillbehör till denna klocka.
Pris för denna sätter jag till 7500kr eller bytes mot något kul.
Jag och klockorna finns i Sthlm, Uppsala och Gävle för f2f
Senast ändrad: