• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Echo/Neutra Rivanera Gray

Nikk

Silver
2-Faktor
Pris
13000 plus valfri frakt
Returpolicy
Om något avviker från beskrivningen
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en fantastisk tank från italienska Echo/Neutra i full set. Boetten är i grade 5 titan och den är väldigt lätt och mycket bekväm att bära. Tjockleken inklusive glas är endast 5,9mm. Det manuella ETA-verket har en gångreserv på 42 timmar, är fint dekorerat och synligt från baksidan. De medföljande två original läderbanden håller hög kvalitet. Jag har egentligen svårt att komma på något att klaga på med den här klockan. Enda anledningen till att jag säljer den är att den är lite för dressig för mig personligen.

Klockan är endast buren ett fåtal gånger och är i mycket gott skick.

Uttagen 29-01-2025 av mig.

Movement: Swiss ETA 7001 manual winding
Water resistance: 30m
Crown: Push/pull type
CASE: Titanium Grade 5
HEIGHT: 5,5mm (5,9mm with glass)
LUGWIDTH: 20mm
LUG2LUG: 40mm
CRYSTAL: Flat Sapphire glass

Recension:

Hemsida:
IMG_3329.jpg