• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Edox, kvalitet, priser?

Brunleif

Silver
2-Faktor
Har länge varit sugen på en Edox och då framförallt en 93005-37N-NOBU.
Är det någon som kan svara på hur Edox kvalitet är? Varför har priserna invicta-vibbar? De verkar säljas långt under listpriser nämligen.
Bjuder på en stulen bild eftersom trådar utan bilder är döden.

719ZmhbGbYL._UY445_.jpg

Brunleif! Saknar mina Edox Delfin från 60-talet väldigt mycket. Dom konkurrerade ju ständigt med Certina om vem som kunde tappa en klocka utan att gå sönder:)
Jag tror inte jag har sett eller noterat en tråd eller post som behandlar nya Edox. Köp en gammal kult Edox istället. Mycket fina klockor!

Nej det finns väl kanske en anledning till att ingen köper nya edox! Aja bara släppa den tanken. Frun tyckte ändå att den var ful

Svärfar tog ut en Edox Sauber nyss, galet stora men kändes ändå som att kvalitén var god! Roligt med limited också, tror det är 555 i serien.
IMG_1300.JPG

20170814_191837.jpg
Edox känns som ett av flera bortglömda Schweizare. Är man inte ett av dom stora märkena så är det svårt. Konkurrensen är tuff, inte bara från Schweiz utan även från andra länder. Jag har inget att anmärka på kvaliteten på min.
Edit: Damm på klockan.

Tillbaka
Topp