Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fast skillnaden är väl bara att Daniel får några miljoner för att göra detNu kommer mobben snart och säger att det där är en sportklocka och inte en dressare.
Men duger den åt Daniel Craig i kostym så skulle den fungera för mig
Nu kommer mobben snart och säger att det där är en sportklocka och inte en dressare.
Men duger den åt Daniel Craig i kostym så skulle den fungera för mig
Vad ligger dessa på? Orkar inte googla.
Vill minnas runt 30 loppsVad ligger dessa på? Orkar inte googla.
En grym klocka som jag varit sugen på länge men är lite orolig för länkjusteringen. Den har ingen mikrojustering?Haha, jag håller med. AT är en perfekt kompromiss mellan sport och dress. Fungerar till bägge. Och visst fungerar det till kostym.
"Gillar märken med status". -Det var ju ärligt och extremt tråkigt sagt. Köp en DJ om status är viktigast.
Omega AT är väl gubbigt om något, att köpa Rolex är mer skämtaktigt, något man inte gör på allvar utan mer som en kul grej.Hn kanske inte är ute efter gubbstatus
"Gillar märken med status". -Det var ju ärligt och extremt tråkigt sagt. Köp en DJ om status är viktigast.
Jag skulle hellre bära en submariner till kostym än en Aqua Terra & då har jag sågat det tidigare. Det känns som två likvärdiga klockor.Haha, jag håller med. AT är en perfekt kompromiss mellan sport och dress. Fungerar till bägge. Och visst fungerar det till kostym.
Jag köper klockor utifrån ett djupare intresse än "märkes-status". Om status är drivkraften för klockval blir det ju inga roliga inköp.Varför är det tråkigt? DJ av nyare årsmodell är för dyr.
Jag köper klockor utifrån ett djupare intresse än "märkes-status". Om status är drivkraften för klockval blir det ju inga roliga inköp.
Du frågade om yonnies åsikt?Hur du väljer att göra dina inköp lägger jag mig inte i. Var vänlig lägg dig inte i hur jag gör mina. Huruvida det blir roliga inköp eller ej vet du ju inget om eftersom du inte köper på det sättet.
Nåväl, IW356502 lockar och är rimlig i pris. Vad tror ni?
Santos kommer väl numera "endast" på läder. Även om det är dressigare är det synd.Jag skulle hellre bära en submariner till kostym än en Aqua Terra & då har jag sågat det tidigare. Det känns som två likvärdiga klockor.
Min röst faller på Cartier. Santos de Cartier, eller Cartier Tank. För 30.000:- hittar du ett fint exemplar. Santosen har på senare dagar kommit som en uppdaterad variant som jag testade på, 32 mm. Här är en bild på den & SubC.
Du frågade om yonnies åsikt?
Kolla upp Cartier som sagt.
Det skulle förvåna mig väldigt mycket. Just 32x32 tror jag bara såldes på länk. Ska kika på det, vore intressant - det är helt klart en klocka som jag kan tänka mig i framtiden när solen skiner & skogen är grön.Santos kommer väl numera "endast" på läder. Även om det är dressigare är det synd.
Hur du väljer att göra dina inköp lägger jag mig inte i. Var vänlig lägg dig inte i hur jag gör mina. Huruvida det blir roliga inköp eller ej vet du ju inget om eftersom du inte köper på det sättet.
Nåväl, IW356502 lockar och är rimlig i pris. Vad tror ni?