Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack ska du ha jag har övervägt det noga men jag är tyvärr tvungen att sälja den då reparationen av heuern kostar 35k hos dom nere i Schweiz. Certinan är på rep just nu.
Tack för din omtanke, om jag inte finner personen i fråga får du mer än gärna lägga ett bud.
Mvh Henrik
Om du ska renovera äldre ur som din Heuer så ska de inte skickad ned till Schweiz, utan leta efter mindre urmakarverkstäder. Finns massor om du söker runt på forumet.Tack ska du ha jag har övervägt det noga men jag är tyvärr tvungen att sälja den då reparationen av heuern kostar 35k hos dom nere i Schweiz. Certinan är på rep just nu.
Tack för din omtanke, om jag inte finner personen i fråga får du mer än gärna lägga ett bud.
Mvh Henrik
Jag vet, det var riktigt dyrt men samtidigt sker det hos dom och få den original renoverad känns tryggt, jag har fått en offert av en svensk urmakare på cirka 12k men ibland känns det som att man bara måste gå "rätt" väg även om det tar emot35 pickadoller? Det var inte nådigt!!! Det är alltid lätt att vara efterklok då det säkert gått att lösa lite billigare - till syvende och sist är det viktigaste att du blir nöjd och att du känner glädje (och minne) över den klockan du bestämmer dig för att behålla.
Risken med att skicka till fabrik är att dom renoverar sönder klockan där nere...Jag vet, det var riktigt dyrt men samtidigt sker det hos dom och få den original renoverad känns tryggt, jag har fått en offert av en svensk urmakare på cirka 12k men ibland känns det som att man bara måste gå "rätt" väg även om det tar emot
Verkligen. Känns ovärtRisken med att skicka till fabrik är att dom renoverar sönder klockan där nere...