• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlysning. Någon som sett Bondklockan i titan hos handlare i Sverige?

SEAMASTER 300 OMEGA MASTER CO-AXIAL 41 MM
233.90.41.21.03.001

det är alltså titanklockan på titanlänk.

finns den att klämma och känna på i Sverige?
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
SEAMASTER 300 OMEGA MASTER CO-AXIAL 41 MM
233.90.41.21.03.001

det är alltså titanklockan på titanlänk.

finns den att klämma och känna på i Sverige?
Jag har haft den...vad vill du veta?
thumb_IMG_7269_1024.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har klämt. Mycket bättre i titan än i stål, upplevs inte närmelsevis lika klumpig i titan.
 

M.U

Rolex
Klämde på båda (och även gulden) för ett tag sedan.. titan är helt klart bäst i min mening. Mycket trevligare känsla hela klockan igenom! Fanns då på jarl sandin i Göteborg!
 
Måste sluta köpa klockor på bild. Så vill klämma och den på armen först. Hoppas att titanvarianten inte skall vara så blank som stålisen (som jag ägt mycket kort)

Så finns den att beskåda i Sverige, med fokus Stockholm?
 

Gold

Panerai
2-Faktor
Måste sluta köpa klockor på bild. Så vill klämma och den på armen först. Hoppas att titanvarianten inte skall vara så blank som stålisen (som jag ägt mycket kort)

Så finns den att beskåda i Sverige, med fokus Stockholm?

Gå in på Bo Berggren! Om den inte finns i butiken så vet jag en säljare där som frekvent har en på sin handled. Fanatiskt bra klocka för pengarna!
 
Topp