• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlysning vialux!

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Vialuxen lever ett lungt tillbakadraget liv i de norra delarna av Stockholm:)
image.jpg
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Inte en repa under min ägo.. Men bezelinsert var lite jobbat på när jag tog över den:)


+1 på den då jag aldrig använde den utanför hemmet.

Jag var lite nyfiken på när slitaget kan ha uppstått om Rico säger att den är så åtgången, jag fick känslan av att detta inte var några nya repor. Vore roligt att få lite historia på en forumklenod.
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Det intressanta är att det är just insertet som är åtgånget, allt annat är i fint skick.
Tavlan är verkligen grym


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det intressanta är att det är just insertet som är åtgånget, allt annat är i fint skick.
Tavlan är verkligen grym

Skickas från min iPhone via Tapatalk


Javisst, jag håller med. Jag funderade på om man skulle byte insertet, men jag tycker det är charmigt som det är. Jag gillar den blåglänsande färgern på visarna samt sekundvisarens pilform.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Så här såg den ut i hubbatix annons när jag plockade hem den i september:
OtLYOYi.jpg

(Har inte kvar några egna bilder av den eftersom jag bytt photobucket, men tror att jag sålde den i samma skick.)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag ska posta ett par sköna bilder imorgon. När jag fått den. :)

Fast jag kommer posta i forumets vintage-del. Det här är för bra för att trängas med pöbelns jidder om vilken guldrolexsnorre som är störst. Forza vintage!
 
Topp