• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eftersom NGN sabbade min fredag..

Ricrob

Patek
..och sumpade min chans att posta i fredags-tråden (vadå arg? Jag är inte arg, jag är lack!) så tänker jag posta en egen tråd på mina nya keepers, så det så! Sabba inte det här också nu martinhook!

Som ngn frågade, "du är rätt nöjd nu va?".. Ja, jag är rätt så jävla nöjd! :)

Halvguldaren fyller en dag och helguldaren en vecka idag!

vc5DGPR.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Naaaah, så söt...

En underbar tid! Njut av den!

Mina keepers är ju 7 å 9 år, så det är bara vänta runt 20-25 år på barnbarn...
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Underbart! Tror inte Martin behöver vara så rädd. Den bilden skriker lugn och harmoni!
Dubbel grattis igen :)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Grattis. Tror inte att jag ens i min vildaste fantasi skulle kunna tänka ut något som skulle slå det där. Ja, kanske om dinkan var en Nautilus, dårå.....;)
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
Fick du klockan för att du var så bra och stöttande under förlossningen? nähee inte ... inte jag heller :D

Stort grattis tillökningen i alla fall
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Underbar bild Ricrob ;), vad som lyser mest och bäst behöver man nog inte nämna! Men vad blir det för namn på lilla klimpen?! Något klockrelaterat borde hon få heta :D, än en gång ett stort j... GRATTIS!
 
Topp