• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Egentillverkat gosdjur + klocka!! Visa mig dom ;)

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
vypyzugy.jpg


:)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Visst har man gjort det.
Mina sykunskaper är så obefintliga att inte en min käre mor sparat på dyngan :)



Sent from my iPhone using Tapatalk

En vacker dag kanske du hittar något du har gjort, som du nästan glömt bort. Då kan du med stolthet posta en fin bild i denna kreativa,fina & kärleksfulla tråd och känna hur du verkligen har hittat rätt ;)
 

Wollen

Mao
2-Faktor
En vacker dag kanske du hittar något du har gjort, som du nästan glömt bort. Då kan du med stolthet posta en fin bild i denna kreativa,fina & kärleksfulla tråd och känna hur du verkligen har hittat rätt ;)

Garanterar att posta här om något mot förmodan skulle dyka upp!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Nexus

Panerai
Jag ska ner i källaren under veckan och se om någon av de monster jag egenhändigt tillverkade i egenskap av puckad småskoleelev fortfarande finns kvar. Om nu Salig Moder™ skulle råkat köra dem i förbränningsugnen så klandrar jag henne inte då de flesta insatserna från min sida var ganska tveksamma.
Men, efter att ha sett Belzebub själv i sten och löshår samt en hammarhaj med scarf så känns det som att jag kommer vara i gott sällskap här.
 
Topp