• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Eget projekt påbörjat!

Vill tacka alla som hjälpt till med fantastiska svar på mina frågor.
Som ett par av er vet så försöker jag skapa mitt eget kvalitetsur från scratch. Designen är helt färdig och jag har en tillverkare i Schweiz som både kan producera den och modifiera ett ETA-urverk så att den passar kraven. Klockan kommer nämligen ha en funktion som inte tidigare funnits, otroligt kul :)
Jag lägger gärna upp slutgiltiga bilder här i forumet framöver, hade varit fantastiskt att höra era åsikter. Än så länge har jag börjat visa sneak peaks på projektets Facebooksida, vill ni följa det så är jag hedrad! facebook.com/ecanderssonwatches
Tack så länge!

black and color.jpg
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Ny funktion låter spännande :)
Vet inte hur länge du filat på designen men det verkar vara avsevärt snarare bud än Todd Fredriksson projekt, vilket är positivt.
Ser också fram emot att se lite skapa bilder :)
 
En ny funktion låter ju spännande! När kommer ni visa produkten?
Det är otroligt spännande! Jag lägger ut en sneak peak per dag via Facebook, förhoppningsvis kan vi släppa den snart. Allt hänger på att vi får prisbilden definitiv från vår tillverkare. De har ett möte med före detta produktchefen för Audemans Piguet gällande en lösning på urverksmodifikationen, känns fantastiskt!
 
Topp