• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Eidos Carlo coat strl 50 - oanvänd, prisbump 26/2

dauit

Panerai
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Endast retur ifall objektet ej överensstämmer med beskrivningen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hejsan

Köpte denna rock av mr Chistian-h här på forumet, eftersom rocken är i exakt samma skick som när jag köpte den av får ni samma bilder och till viss del samma text(har fått godkännande av honom)

Det är alltså en Eidos Carlo belted coat - storlek M/50. Bara provad inomhus och fortfarande osprättad.
  • Navy wool-tweed
  • Notch lapels,two front flap pockets, detachable belt, buttoned vent, two internal pockets, fully lined
  • 100% wool; lining: 100% cupro
  • Dry clean
  • Made in Italy
Tillverkad av Isaia åt Eidos med ett icke humant listpris på 1900 euro. Släpper den för 4500kr, inklusive frakt vilket är ruskigt bra.
Rocken finns i Sthlm ifall avhämtning är att föredra. Endast retur ifall objektet ej överensstämmer med beskrivningen.

För lite mer info om Eidos(som jag förövrigt tycker är en av dom få som vågar och kan kombinera modernt med klassisk) kan jag rekommendera att läsa lite här; https://www.mrporter.com/journal/this-week-im-wearing/mr-antonio-ciongoli/1307

584395

2-eidos-carlo-jpg.672551

2262928


Väl mött
dauit
 
Senast ändrad:
Topp