• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Eidos Carlo coat strl 50 - oanvänd

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Hej,

Eidos is the smart, easy-going line from the revered Italian house of Isaia. Crafted in small, family-run workshops, garments exude a relaxed, offhand elegance but are still the product of multi-generational expertise.


Eidos Carlo belted coat - storlek M/50. Oanvänd och du får sprätta stygnen själv.

  • Navy wool-tweed
  • Notch lapels,two front flap pockets, detachable belt, buttoned vent, two internal pockets, fully lined
  • 100% wool; lining: 100% cupro
  • Dry clean
  • Made in Italy
Tillverkad av Isaia åt Eidos med ett icke humant listpris på 1900 euro. Däremot släpper jag den här (som jag lyckades fånga upp av en j*vfla slump) för 5900:- inklusive frakt.

Eftersom att plagget är unikt och att 5900:- är ändå skulle kännas i min plånbok erbjuder jag full retur inom 24 timmar. Och är du intresserad, men vill vänta till lön är det givetvis OK. I alla fall... För 5900:- måste det här anses som en steal.

2.Eidos.Carlo.jpg


2262928

584395


Här finns intressant läsning om Antonio Ciongoli som just nu är creative director för Eidos - men som snart lämnar. Därför är detta plagg extra intressant, då jag upplever att Antinio är eldsjälen att tacka bakom deras kollektioner.

https://www.mrporter.com/journal/this-week-im-wearing/mr-antonio-ciongoli/1307

Tack för annonsplats.

/ Christian
 
Senast ändrad:
Topp