• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Eidos kavaj(50) samt byxor(34) PB 14/10

dauit

Panerai
2-Faktor
Pris
1600
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej

Upp till försäljning är en kavaj samt byxa från Eidos från den tiden då Antonio Ciongoli va aktiv i företaget.

Kavajen är i modellen Tenero i storlek 50, dvs lite mindre än Ciro, jag som bär 50 i allt annat är denna för tajt för mig, skulle därför säga att det skulle passa en 48. Den är bara provad. Inga knappar påsatta(medföljer såklart) t om tråcklingen sitter kvar.
Tyget är är av 100% ull, strukturen och känslan av tyget är att det är lite åt det "hårdare" hållet, ett tvättat intryck skulle jag säga. Full canvas, Spalla Camicia-axel samt en rullad 3/2 knäppning, ofordrad kropp.

Lite mått:
Bröst: 54
Midja: 52(går att ta ut några cm)
Axlar: 45.5
Plagglängd: 75

Pris 1400kr inkl frakt

Nästa plagg på tur är ett par "casualbyxor", gjord av en väldigt mjuk och skön ull/silk blandning med ett fint svart-blått mönster, använda men i väldigt gott skick, ser inget tecken på utslitning.
Storlek 34.
Mått
midja - 48cm
Front rise - 31cm
Back rise - 38cm
lårvidd, mätt rakt över horisontellt, 10cm ned från grensömnen - 28cm
innersömn - 72cm
fotvidd - 20cm

pris 400kr inkl frakt

Ps, golvet är nyskrubbat samt nydammsugit.


Frakt ingår!

IMG-0705.jpg IMG-0707.jpg IMG-0708.jpg IMG-0710.jpg IMG-0712.jpg IMG_20190811_104348.jpg DFD4D597-9D43-4645-89FB-C708C537DF1D.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp