• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Ej stor bokstav per automatik vid radbyte.

JohnMonchard

Silver
2-Faktor
Vid radbyte så blir det inte automatiskt stor bokstav, detta funkade innan och fungerar för mig på andra plattformar och i andra program.
Kan det vara en bugg?

Om du syftar på mobilen så har det väl att göra med tangenbordsinställningarna? Jag har inget minne av att den förra versionen av forummjukvaran automatiskt ändrade till versal vid radbrytning men jag kanske minns fel.

Jo, på förra så blev det stor bokstav automatiskt vid manuellt radbyte.
Som sagt, i alla andra appar, forum eller textformulär jag testat så blir det auto-versal.
Jag syftade på PC men jag antar att du menar mobil och då har det nog som sagt med dina egna inställningar att göra. Jag får i alla fall versal vid radbrytning med android, Firefox och Swiftkey.

Jag får stor bokstav efter radbrytning.
Så det är nog din mobil.

Jag syftade på PC men jag antar att du menar mobil och då har det nog som sagt med dina egna inställningar att göra. Jag får i alla fall versal vid radbrytning med android, Firefox och Swiftkey.
Är på mobil.
Skumt, då det funkar överallt utom just här och efter uppdatering av forumet.

Men men, ce’est la vie.

Tillbaka
Topp