• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Feskarn kommer till Storstan!!

Jockinho

Patek
2-Faktor
Stort grattis! Så jäkla fet, liks bra val som pers igår. Inte dåligt med två patek på två dagar, härligt för er ägare och rob :)
 

Målarn

The Steak
vackert... bra val av klocka, härligt balanserad.
Men efter att ha sett två storheter på så kort tid så är jag mer övertygad om att det ändå är den avskalade utan komplikationer som vinner i längden. Men det är klart, skall man köra komplikation så kanske det är lika på att göra det på en PP.

Det jag undrar över mest är när Målarn någonsin jobbar??

Helatiden klart som fan!!

20141028_125202.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
H-E!

...gemet har steppats upp! Vi spelar helt plötsligt en annan sport och jag är nere i korpen. Nåväl, jag trivs bra att harva runt i subdivisionerna också!

Grattis! Jäkligt cool klocka. Men jag trodde att det var hysterisk leveranstid på alla Nautilus? Finns vissa på lager?

...och det är inte lätt när man blir alkoholneroende pga. Robs bjud-Champagne, då vet man att man hänger där för ofta! :D
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
vackert... bra val av klocka, härligt balanserad.
Men efter att ha sett två storheter på så kort tid så är jag mer övertygad om att det ändå är den avskalade utan komplikationer som vinner i längden. Men det är klart, skall man köra komplikation så kanske det är lika på att göra det på en PP.

Det jag undrar över mest är när Målarn någonsin jobbar??


Om han kan traska in på Rob E i målarbyxor (KORTbyxor i november) och plocka ut PP efter PP så behöver man inte jobba ;) Målarn
 
Topp