• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Elgitarr, Gibson SG 2015!

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Här är en skön gura till salu/bytes! En Gibson SG från 2015 i sunburst utförande. Kommer med hardcase (guld) och allt (tror jag) som var med vid köp (papper, tags osv). Det enda som saknas är en axelrem. Skickar med en från Hellstone i STHLM! Inget att anmärka på! Spelar skönt och allt i sin ordning. Modellen är en jubileums modell till minne av Les Pauls 100-års dag (2015). Skicket är mycket bra med endast ytligt märke från ett gitarrställ på baksidan! Caset är också i bra skick men har spår av användning. Gitarren är utrustad med Gibson G-Force system med olika alternativ för stämning av gitarren. Funkar perfekt, även om jag endast använder standard tuning! Går självklart att stämma manuellt om så önskas!

Jag är främst intresserad av byten. Gärna en modernare dykare från, Squale, Longines, Seiko! Testa mig!:) Bytesvärde är mellan 6-7 tkr.
Retur enligt överenskommelse! Frakt måste självklart diskuteras i PM! Det ordnar sig på något sätt!

Tackar KS för annonsplats!

DSCF3750.JPG
DSCF3755.JPG
DSCF3753.JPG
DSCF3754.JPG
 
Topp