• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

elitelit

elitelit

Omega
Här kan de som gjort affärer med mig eller bytt skriva några rader.Håll god ton och är det nått som behöver redas ut så svarar jag här i forumet så fort jag kan. / H
 

Anteeks

Omega
"Nej du skapade en bad buy tråd och detta är
Min good Guy tråd"
Du vill alltså ha en separat tråd för positiva kommentarer och en annan för negativa? Då har du missförstått. Angående min startade tråd är det ju helt enkelt för att du ej hade en referenstråd, (och det är ej en "renodlad" bad-guy tråd av nämnda anledning, just pga. första inlägget ej är positivt). Självklart kan man ha åsikter om en säljare utan att ha gått hela vägen. Du verkar anse att du har rätten att agera precis hur du vill i egenskap som säljare, utan konsekvenser, helt enkelt för att det inte har gått hela vägen?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Trött på ert trams. Skärp er @elitelit @Anteeks
Ni har uppenbarligen olika uppfattningar om en affär. Red ut det bara. Sluta att anmäla inlägg och gråta ut mot moderatorer / ledning.
 

Steale

Breitling
Köpt en Seiko SKX399 av @elitelit på distans. Inget krångel, snabb leverans och fin klocka som motsvarade beskrivning och bilder. Även bra och trevlig kommunikation. 100% GG i min bok!
 
Topp