• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Elscooter & Elsparkcykel- tips?

stigge

Basic
2-Faktor
Letar efter Elscooter & Elsparkcykel till killar på 12år
Några tips på vilka märken/modeller som är bra?

Letar efter Elscooter & Elsparkcykel till killar på 12år
Några tips på vilka märken/modeller som är bra?
Köp inte en sån med bara elektrisk broms eller sån med broms där man ska stå på bakskärmen. Det duger inte. Välj en med riktig handbroms, det är stor skillnad.

Annars får de ju numera gå lika fort allihop så det skiljer inte jättemycket. Många är också samma scooter under olika namn.

Köpte nyss en sån här till grabben, är bland de billigaste men verkar gedigen. Har uppfattatningen av att Xiaomi gör rätt bra grejer överlag, och handlade gärna på Elgiganten som finns nära. Har handbroms fram och nån automatisk e-abs historia baktill, men tycker det verkar funka hur bra som helst hittills iallafall.

Köpte nyss en sån här till grabben, är bland de billigaste men verkar gedigen. Har uppfattatningen av att Xiaomi gör rätt bra grejer överlag, och handlade gärna på Elgiganten som finns nära. Har handbroms fram och nån automatisk e-abs historia baktill, men tycker det verkar funka hur bra som helst hittills iallafall.

2990:- måste ju anses prisvärt

2990:- måste ju anses prisvärt
Jo, tror så. Funderade på om jag skulle kosta på honom en dyrare, men tänkte att en 14-åring tappar väl bort den eller kör sönder den inom ett år hur som 😄 Får hoppas den håller ihop ett tag iallafall. Men känns ändå förvånansvärt gedigen måste jag säga. Enda krånglet var att appen för att aktivera den var förinställd på kinesiska, så fick köra Google Translate för att hitta rätt. Löste sig dock skaplig smidigt och handhavandet nu är föredömligt enkelt. Plus i kanten för bra belysning fram och bak som är enkel att slå av/på.

Jo, tror så. Funderade på om jag skulle kosta på honom en dyrare, men tänkte att en 14-åring tappar väl bort den eller kör sönder den inom ett år hur som 😄 Får hoppas den håller ihop ett tag iallafall. Men känns ändå förvånansvärt gedigen måste jag säga. Enda krånglet var att appen för att aktivera den var förinställd på kinesiska, så fick köra Google Translate för att hitta rätt. Löste sig dock skaplig smidigt och handhavandet nu är föredömligt enkelt. Plus i kanten för bra belysning fram och bak som är enkel att slå av/på.
Om inte annat så stjäls de ju vid första bästa tillfälle...

Tillbaka
Topp