• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Lyden

Lordkare

Omega
2-Faktor
Träffade trevlige Emil i Ljungby och gjorde ett byte där båda blev nöjda. Emil är verkligen a good guy. Allt fungerade perfekt!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Sålt klocka till Emil, helt okomplicerad och väldigt trevlig kille. Gör gärna fler affärer i framtiden! Med andra ord: 100% goodguy!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka på distans. Tillmötesgående, trevlig och snabba puckar. Rekommendationer.
 

DirkFrode

Omega
Köpte en sub 14060 av Emil. Trevlig, rak och tydlig i kommunikationen. En klock-entusiast och 100% good guy! Tack för allt, jag ska vårda den med kärlek!
 

Daion

Panerai
2-Faktor
Har köpt en winder av Emil och det var en kanontrevlig herre att ha o göra med. Trevlig kommunikation och kanonbra packat! Skulle inte tveka göra affärer igen! 100% GG all gånger om! Tack för affären! :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Köpt lifestyle-relaterat av Emil och allt gick mkt bra, snabb på att svara på pm och pålitlig.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Sålt till @Emil Lydén och sköttes perfekt. Pengarna swishades snabbare än blixten. Trevlig kille som jag absolut gör fler affärer med! 110% GoodGuy! :)
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Köpte en Seiko 5H26-7A19 Pepsi quartzdykare av Emil, snabb och smidig affär. Klockan var i precis det skick som beskrivet i annonsen.
+100% goodguy.
 

Sebben89

Breitling
Köpte en Inox av Emil. Snabb kommunikation, snabb och skicka och paketerade väl. Kan inte annat än och rekommendera att göra affär med honom!
 

yslow

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka av Emil. Extremt snabbt och enkelt. Det tog mindre än en timme från att jag skickade första meddelandet tills dess att klockan låg på lådan. Det kan man kalla smidig affär!
 
Köpte en klocka utav Emil. Svarade nästan direkt och allt gick så smidigt som det kan gå. Hur trevlig som helst. Rekommenderas varmt! 100% good guy!
 

Axwell13

Breitling
2-Faktor
Trevlig och snabb affär! Klockan skickades direkt och var mycket väl paketerad. Rekommenderas! :)
 

Erikd

Cartier
Köpt Cartier Santos av Emil f2f. Han var väldigt trevlig och det var en smidig affär. Gör gärna affär igen. Goodguy
 

Jimmy_Vegas

Omega
2-Faktor
Sålt en lite ädlare Seiko till Lyden, väldigt lättsam att ha att göra med på alla sätt och vis. 100% GG i min bok.
 

Watchie

Patek
2-Faktor
Köpte en dinka av @Lyden , snabbt, trevligt, enkelt, som beskrivet och som lök på laxen fick jag se hans verksamhet, imponerande ! 100 % goodguy ! Och stort lycka till med verksamheten !
 
Topp