• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

EmilW

frasse

Basic
Köpt klocka med tillbehör. Smidigt och skickat dagen efter jag satte in pengarna.

Utlovat skick, bra förpackat.
Goodguy.
 

oftast

Silver
2-Faktor
Köpte en klocka av Emil och fick fint och trevligt bemötande på mina många frågor och en klocka precis i beskrivet skick.
Noggrannt paketerat och bemödat sig med att skriva in mitt mobilnummer för sms-avisering på försändelsen.
Absolut goodguy, rekommenderas!
 
Sålt en Tudor Black bay till @EmilW. Rakt igenom angenäm och smidig affär från pm konversation till trevlig f2f träff. En goodguy som jag gärna gör affärer med igen och rekommenderar.
 

Popolino

Basic
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Baltic av herr @EmilW, en mycket smidig och trevlig affär. Klockan var exakt som beskriven, välpackad och skickades snabt. 100 % GG i min bok och gör gärna affär igen!
 

erow

Diamant
2-Faktor
Sålt en Tudor till @EmilW på distans och allt gick super! Trevlig kommunikation, snabb betalning och bara positivt att säga. Gör absolut affär igen
100% GG :D
 
Topp