Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänker på dessaAlla standardemojis och en hel drös extra finns redan tillgängliga så jag förstår inte riktigt vad du menar?
Det kanske bara är jag som är trög men jag förstår fortfarande inte vad du menar. Det är ju Googles standardemojis år 2020 för bl.a. Android och deras övriga tjänster. Menar du att du vill ha iOS-emojis? Klocksnacks egna smileys däremot känns oerhört föråldrade.Jag tänker på dessa
Ser ut som från 90-talet.
I min telefon ändras de till KS-style.Det kanske bara är jag som är trög men jag förstår fortfarande inte vad du menar. Det är ju Googles standardemojis år 2020 för bl.a. Android och deras övriga tjänster. Menar du att du vill ha iOS-emojis? Klocksnacks egna smileys däremot känns oerhört föråldrade.
🤖 List of Google emojis for Chrome OS, Pixel, and Android. Copy and paste!
🤖 Google Emoji is the latest emoticon and emojis pack for Android, Pixel, ChromeOS, Gmail, and other Google services. 🤝 Copy, paste, communicate!emojis.wiki List of Apple emojis for iOS and macOS. Copy and paste!
Apple Emoji is a set of more than 1500 branded emoticons from Apple for iOS and macOS devices, as well as WhatsApp and Snapchat messengers. 🤝 Copy, paste, communicate!emojis.wiki
Samma här, den var en del av KS...Saknar den hånflinande gröna gubben från tidigare