• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En övning i tålamod - eller i väntan på 116610LN

Boris Balkan

Fark you!
Efter att ha betalat handpenning hos Rob E på en 116610LN så återstår nu bara att vänta på att Rolex ska leverera. Tydligen så står 3 personer som också har betalat handpenning för att säkra sina platser i kön före mig. Är det någon här på KS som är en av dom och som är lika otålig som jag är? :D

Känns väldigt naket att vara SUB-lös även om det är trevligt att låta Memovoxen få lite handledstid...
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Efter att ha betalat handpenning hos Rob E på en116610LN så återstår nu bara att vänta på att Rolex ska leverera. Tydligen så står 3 personer som också har betalat handpenning för att säkra sina platser i kön före mig. Är det någon här på KS som är en av dom och som är lika otålig som jag är? :D

Känns väldigt naket att vara SUB-lös även om det är trevligt att låta Memovoxen få lite handledstid...

Bra val! Bästa klockan jag ägt :)
 

Boris Balkan

Fark you!

cab

Audemars
2-Faktor

Den som väntar på något gott. Jag bjuder på en bild på min från förra veckan så länge =)

0szmUhl.jpg
 
Imponerande att ni har sått tålamod att ni kan vänta.

Själv blir jag lite manisk och bara letar fram en ny eller lätt beggad på diverse marknader för att stilla begäret. Får inte ta många dagar...

/gustav
 

Boris Balkan

Fark you!
Den som väntar på något gott. Jag bjuder på en bild på min från förra veckan så länge =)

Mums! :pirate:

Underbar klocka.
Skulle dock inte haft tålamodet att vänta, hade klipp en direkt från typ KS.

Imponerande att ni har sått tålamod att ni kan vänta.
Själv blir jag lite manisk och bara letar fram en ny eller lätt beggad på diverse marknader för att stilla begäret. Får inte ta många dagar...
/gustav

Fungerar inte i mitt fall. Jag vill ha en orörd. En oskuld. :hungry:
 

ranepaj

Omega
Efter att ha betalat handpenning hos Rob E på en 116610LN så återstår nu bara att vänta på att Rolex ska leverera. Tydligen så står 3 personer som också har betalat handpenning för att säkra sina platser i kön före mig. Är det någon här på KS som är en av dom och som är lika otålig som jag är? :D
Känns väldigt naket att vara SUB-lös även om det är trevligt att låta Memovoxen få lite handledstid...

Skoj, jag var där igår och kikade! Frågade om jag kunde prova en 116610LN, men fick då till svar att det inte fanns några i lager... :(

Hur länge har du väntat? Känns som just den modellen borde vara lagervara nr1.

De beställer ca. 10st/månad men får bara 3-4st...
 
  • Like
Reactions: cab

Boris Balkan

Fark you!
Skoj, jag var där igår och kikade! Frågade om jag kunde prova en 116610LN, men fick då till svar att det inte fanns några i lager... :(

De beställer ca. 10st/månad men får bara 3-4st...

När jag var där var det fullt av turister som nästan föll över varandra i sitt köpande. Det var Rollar och fäckin päteks som sålde som margarin i regn. Så det kanske är ovanligt snålt utbud på sommaren.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Efter att ha betalat handpenning hos Rob E på en 116610LN så återstår nu bara att vänta på att Rolex ska leverera. Tydligen så står 3 personer som också har betalat handpenning för att säkra sina platser i kön före mig. Är det någon här på KS som är en av dom och som är lika otålig som jag är? :D

Känns väldigt naket att vara SUB-lös även om det är trevligt att låta Memovoxen få lite handledstid...
Betalade nyss dubbelt så stor handpenning som du. Fick platsen före dig i kön. Det var det värt!
.
.
.
.
Skojar bara... Om det mot all förmodan inte framgick. ;)

Den som väntar på något gott... O s v...

A
 

Martinuz

Omega
Efter att ha betalat handpenning hos Rob E på en 116610LN så återstår nu bara att vänta på att Rolex ska leverera. Tydligen så står 3 personer som också har betalat handpenning för att säkra sina platser i kön före mig. Är det någon här på KS som är en av dom och som är lika otålig som jag är? :D

Känns väldigt naket att vara SUB-lös även om det är trevligt att låta Memovoxen få lite handledstid...

Hehe, den som väntar på ngt gott! Underbar dinka, köpte min på Rob jag med, men då hade de en hemma, gick därifrån på moln;)
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Vad härligt att få vänta på nåt gott som en 116610LN!

När jag beställde min 2012 fick jag den 3 dagar senare pga nån hoppat av i kön :)

Njut väl fin klocka!

Cheers Chuck
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Orkade inte vänta på min 116610LV så gick på jakt i Europa tills jag hittade en i Frankfurt :woot:

Behöver jag säga att jag var där på ganska exakt 27tim? :D

All cred åt RobE, men obestämd leveranstid (2mån+) funkade inte för mig :angel:
 

Boris Balkan

Fark you!
Orkade inte vänta på min 116610LV så gick på jakt i Europa tills jag hittade en i Frankfurt :woot:

Behöver jag säga att jag var där på ganska exakt 27tim? :D

All cred åt RobE, men obestämd leveranstid (2mån+) funkade inte för mig :angel:

Vaddå Frankfurt? Du köpte väl den på uret.se? Det var iaf vad som stod i din annons.
 

svampen37

Cartier
2-Faktor
Vaddå Frankfurt? Du köpte väl den på uret.se? Det var iaf vad som stod i din annons.

Har köpt 2st, efter att jag fick den från uret.se, så hade jag en bekant som ville ha den, så sålde den till honom (med provision) när jag hittade en till mig själv. Summasumarum så fick jag en ny 116610LV relativt billigt :angel:
 
Topp