• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En automat till dottern

Drakir

Basic
Hej
Grabben fick en Tudor bb36 av mig för något år sedan och nu vill jag ge dottern något bra. Kronan är i fritt fall så Tudor går bort.
Önskemålet är max 35mm och gärna delvis eller helt guldfärgad. Rektangulär är också ett plus men viktigast är ett bra automatverk, nytt eller begagnat och min budget är upp till 12000kr typ…
Ber om ursäkt om ämnet upprepas.
Mvh//Rickard..

Bilagor

• IMG_0195.jpeg
    IMG_0195.jpeg
    106.3 KB · Visningar: 2
Hej
Grabben fick en Tudor bb36 av mig för något år sedan och nu vill jag ge dottern något bra. Kronan är i fritt fall så Tudor går bort.
Önskemålet är max 35mm och gärna delvis eller helt guldfärgad. Rektangulär är också ett plus men viktigast är ett bra automatverk, nytt eller begagnat och min budget är upp till 12000kr typ…
Ber om ursäkt om ämnet upprepas.
Mvh//Rickard..
Någon Tissot, longines, hamilton eller helst Seiko hade jag kört på om du ha bra verk på budget

En Oris kanske? Sedan är det väl lite beroende på vad man läser in i ”bra” automatverk men ETA är ju väl beprövade och servicebara verk om än inte särskilt exotiska.

Märket på tavlan är kanske inte exakt i nivå med Tudor men fortfarande fin instegspremium.

4BBAA800-47D9-4AFE-90F4-E345DC98F277.jpeg

Annars borde det väl gå att lösa en Tudor 1926 eller Royale i damstorlek inom budget eller strax över med lite letande och hagglande tycker jag 🤔

Edit. Tänker begagnat då

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp