• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En boxöppning, rolexinnehåll. (kolla inte, trist)

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
WH2K2R4.jpg



Z7G2iUX.jpg



ncKbawA.jpg



2N63P5g.jpg



1uXXoVd.jpg

Det blev en z-serie komplett. I mitt tycke mycket bra skick.
kostade skjortan gjorde den me´.
/J

UqfT94U.jpg
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Skittrist. Verkligen. Har bara snörat på tre stycken som det stått "Submariner" på, på min handled under åren. Så jag förstår precis hur du känner. Supertrist, alltså.

... Och likt förbannat spanar jag då och då efter fyran... :D

Hoppas du blir verkligt uttråkad... :p

A

P.S. Grattis!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Skittrist. Verkligen. Har bara snörat på tre stycken som det stått "Submariner" på, på min handled under åren. Så jag förstår precis hur du känner. Supertrist, alltså.

... Och likt förbannat spanar jag då och då efter fyran... :D

Hoppas du blir verkligt uttråkad... :p

A

P.S. Grattis!

Det är väl bara att inse, en rolex Submariner är som att ha ett par blåjeans i garderoben.
Inget särskilt, men dom måste finnas där.
/j
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Det är väl bara att inse, en rolex Submariner är som att ha ett par blåjeans i garderoben.
Inget särskilt, men dom måste finnas där.
/j
Det där var ingen schysst påminnelse... Du menar att fyran måste införskaffas? (De andra har vandrat vidare, den senaste för två år sedan...)

Låt se... Tror jag har lite spaning på en tidig 16610 i superskick... Men en sådan har jag haft... Kanske mer vintage... :)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Det där var ingen schysst påminnelse... Du menar att fyran måste införskaffas? (De andra har vandrat vidare, den senaste för två år sedan...)

Låt se... Tror jag har lite spaning på en tidig 16610 i superskick... Men en sådan har jag haft... Kanske mer vintage... :)
För mig var det nödvändigt, och denna klocka kommer med största sannolikhet få stanna.
Om man inte tror det så är det ingen bra ide, kostar mycket gör dom just nu tycker jag.
(Jag bytte min förra mot en Graham, men berätta inte det för någon ;))
/j
 
Topp