• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad EN CHANS TILL - PAKETPRIS Omega Constellation + Certina 18k

Pris
Olika
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

SÅLDA FÖR 9500.

SISTA OCH BÄSTA PAKETPRIS 10k INKL REK

Dåligt med intresse för Certinan plus har ej använt under annonstiden så förlustbumpar till 4000 jämt.

Då jag är lite sugen på något nytt kollar jag intresset på klockorna här nedan. Tycker jag ligger hyfsat bra i pris så, ingen prisbump, OBRO gäller. Kräsen med byten, men sugen på tjockluggade bumper-seamasters plus att testa Sinn. Inget över 41 mm dock.

Något ni undrar eller önskemål om specifika bilder, hör av er!

Certina 18k förtjänstklocka, manuell.
1BACDCB4-8245-44D0-8D4B-AF9C950F605E.jpeg

Ca 34 mm. Superfint yttre skikt Gissningsvis 70-tal. Kommer på originalband och -spänne samt box(!). Verkligen pedantisk denna - förutom att ngn har ristat in sitt födelsenummer på baksidan bredvid den sedvanliga ”i rikets tjänst”-gravyren. Har gått ca +20 sek/dygn med god gångreserv när jag testat, men säljs utan servicehistorik. Tänker mig 4500kr för denna. Hyvlar ner till 4000 jämt.

Omega Constellation c-shape.

EFA54012-3D35-465C-935A-37D581C55797.jpeg

Ca 35 mm, men bärs ganska stort (som ni kanske vet). Från 1969. Fantastiskt yttre skick även på denna, utan genomnötningar och med alla stjärnor på baksidan. Guld på stål med guldtavlan. Kommer på det krokodilpräglade skinnbandet på bilderna. Servad 200511 med ett års garanti (papper på detta medföljer) med ny fjäder, originalglas och -krona. Går därefter, inom +/-10 sek/dygn i min ägo. 7500kr.

referenser finns här https://klocksnack.se/threads/freyjacobs.114337/

Väl mött!
Tack KS för fantastiskt forum och annonsmöjligheter!

/Frey
 
Senast ändrad:
Topp