• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En dag i Malaga

Don limpio

Omega
2-Faktor
Besökte som vanligt Miguel Heredia för ett nytt band till fruns beater. Vansinnigt trevliga killar alla tre. Gå dit o titta om ni har vägarna förbi. Finns centralt i Malaga på Plaza de la Constitution 7. En massa fina vintage Rolexar o annat godis.
 

droscar

Omega
Besökte som vanligt Miguel Heredia för ett nytt band till fruns beater. Vansinnigt trevliga killar alla tre. Gå dit o titta om ni har vägarna förbi. Finns centralt i Malaga på Plaza de la Constitution 7. En massa fina vintage Rolexar o annat godis.
Har du andra tips på bra klockhandlare i Malaga? Ska dit med familjen en sväng i september.
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Jag ska troligen också dit en sväng i slutet av sommaren så lyssnar gärna på tips (och foton är alltid trevligt....)
 

Don limpio

Omega
2-Faktor
Går man upp gågatan Calle De Marquis Larios finns det flera butiker, bl.a. Rolex högt upp på vänster sida. Sen finns det butiker på sidogatorna. Bara att Cruise runt o kolla. Området är det samma där bl.a. Picassomuseet finns så det är legitimt att gå runt där :) det som är speciellt med Miguel är att butiken är verkligen bara ett hål i väggen med tre trevliga herrar bakom disken. Arbetsplatserna är inglade så man kan se hantverket " live". Om jag bara fattade hur man lägger upp bilder skulle jag visa. Här är hemsidan iaf http://miguelherediarelojero.com/.

Nu ska jag ta mig ett dopp, solen skiner som vanligt här i Costa Tropical som enligt uppgift på skyltar lite varstans har " Mejor Clima De Europa ":happyhappy:
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
image-1.jpg
image.jpg
 

pulpen

Cartier
2-Faktor
Jag klickade på bild-ikonen "Lägg in bild" kopierade sedan in länken till respektive bild. :)
 
Topp