• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En dag kvar, med att bidra med pengar till "BCF" för att Affe skall raka av sig skägget!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Los Tantos frågar ofta mig, kan du inte raka av dig skägget ÄLSKLING, till och med svärmor har varit på mig och frågat om hon inte kan få klippa till det lite! Även nära vänner, bekanta och jobbar kollegor har varit på mig! Men jag säger alltid NEJ oavsett vem det är som frågar, då det är en del av min personlighet! Visst jag rakade av mig det då jag begravde min mor för några år sedan, hon tyckte det såg rent för jävligt ut, Hahaha, och jag har alltid respekterat min älskade lilla mamma, så det var naturligt att raka av sig skiten som en sista hälsning och aktning!

Även 2015 när jag bestämde mig att göra något åt mitt liv, då jag hade blivit en soffpotatis med över 20kg övervikt, fick det gå, som en ny start på mitt nyare och Hälsosammare liv! Men då var det borta i några månader tills jag hade klarat av målet på min viktminskning!

https://klocksnack.se/threads/jag-har-bestämt-mig-nu-skall-skiten-bort-1-år-senare.34290/

Nu har ni KS medlemmar chansen att se till att skägget åker av igen, som jag nog har haft konstant sedan 2009/2010. Är som sagt en stor del och personlighet av mig och jag diggar det som faen!

Men...ska vi säga, om det kommer in 500 spänn eller mer åt BCF på en vecka, slutdatumet är (13/7) så rakar jag av mig det! 1, 5, 10, 20 spänn spelar ingen roll då det är slutsumman som räknas! Ni behöver inte klistra in att ni betalat in pengar i denna tråd, jag tror på erat ord, men ni lär ju skriva vad ni satte in så klart så vi kan hålla räkningen i tråden! För att göra det lite mer värt, så får jag inte börja spara skägget förrän efter om ett halv år, så det är först efter ny år med andra ord!

Älskar mitt skägg och ser gärna till och behålla det!

barbapapa020.gif
 
Senast ändrad:

Krabbeluring

Cartier
Klipp en centimeter per donerad hundring istället! Oklart vad du gör om det hamnar på negativa centimeter dock!

Konstigt att man inte verkar kunna swisha till klocksnackinsamlingen.


Jag börjar med en hundring iaf! (De extra 20kr är pga köp/sälj på forumet).

IMG_1636.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Klipp en centimeter per donerad hundring istället! Oklart vad du gör om det hamnar på negativa centimeter dock!

Konstigt att man inte verkar kunna swisha till klocksnackinsamlingen.


Jag börjar med en hundring iaf! (De extra 20kr är pga köp/sälj på forumet).

IMG_1636.jpg


Haha...skitnans, trodde inte att det skulle bli sådant här drag i tråden på en gång! Vet inte om jag skall tacka eller gråta, men det är helt klart det första alternativit, då alla pengar till BCF är välkomna!

Skägget åker nog redan idag :) 100:- insatt. Ordernummer: 4632414
Betalningssätt: Internetbank
Givarnummer: 6134099


Stort tack och bra jobbat, som det ser ut nu så kan det kanske bli så :D!


Detsamma...fint initiativ att stöda BCF!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kan du inte auktionera ut att den som vinner får raka av dig skägget när du drar ut på din årliga sommarturné? ;)


Tyvärr blir det nog ingen sommarturne då jag har skadat min axel och är sjukskriven, beror på om jag blir mycket bättre i den, då kan det bli i slutet av sommaren!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Är det inga fler som vill bidra att Affe blir av med sin personlighet och sitt älskade tomteskägg?!

Släng in en krona eller två nu, trots att gränsen för att jag skulle raka mig redan ät uppnådd!
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Är det inga fler som vill bidra att Affe blir av med sin personlighet och sitt älskade tomteskägg?!

Släng in en krona eller två nu, trots att gränsen för att jag skulle raka mig redan ät uppnådd!
Jag slängde in en slant, men för att jag vill att du ska behålla ditt skägg
 
Topp