• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En del vet inte vad dom köper...

Silverminken

Panerai
Sålde nyligen en Speedmaster reduced. Köparen mottog klockan idag och jag fick följande mail:

"Hej. Jag antar att det är batteriet som är slut på klockan?
Testar att sätta in ett nytt. Och går även och kollar äktheten. Skulle någon av ovanstående inte vara okej. Så hoppas jag du har förståelse för att jag skickar tillbaka uret."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Silverminken skrev:
Sålde nyligen en Speedmaster reduced. Köparen mottog klockan idag och jag fick följande mail:

"Hej. Jag antar att det är batteriet som är slut på klockan?
Testar att sätta in ett nytt. Och går även och kollar äktheten. Skulle någon av ovanstående inte vara okej. Så hoppas jag du har förståelse för att jag skickar tillbaka uret."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det där var ju dagens höjdpunkt! :D

Tror du att du får tillbaka den för att saknade batteri? :lol:
 
Silverminken skrev:
Sålde nyligen en Speedmaster reduced. Köparen mottog klockan idag och jag fick följande mail:

"Hej. Jag antar att det är batteriet som är slut på klockan?
Testar att sätta in ett nytt. Och går även och kollar äktheten. Skulle någon av ovanstående inte vara okej. Så hoppas jag du har förståelse för att jag skickar tillbaka uret."

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Men herregud människa!!! Du kan väl för bövelen inte sälja defekta saker hur som helst, skämmes!! :lol:
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jobbigt när det kommer tillbaka en Speedy-kopia som behöver ett nytt batteri. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas den inte är handuppvriden, för då undrar han nog om den är från 1800-talet. :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
0 koll på alla olika versioner av speedmastern, men har läst på nu.
(Att den inte var batteridriven vet jag ju såklart).
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om hen inte driver med dig så lär ju nästa mail bli det roligaste, efter besöket hos urmakaren... :mrgreen:
 

max

Dancing Queen
Hehe ok, skönt men lite synd ändå att han inte vidhöll att det var något fel på klockan då den ej gick :)
 
V

Viggen

Guest
Lite pinsamt, men skönt att det löste sig. :lol:
 

Bilagor

  • DubFP.jpg
    DubFP.jpg
    50 KB · Visningar: 135
Topp