• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En eloge till "easy rider" och "undersköterskan"

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Testar vitt nato, bortskänkt av "easy rider", med hjälp av det nya bandbytarverktyget som "undersköterskan" skänkt, på Flingan som jag har till salu...

STORT tack för er generositet, med hopp om att på ett eller annat sätt få återgälda det.

20120919_132059_zpsf6f54dc6.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Det där blev ju f*n rätt läckert!

Dock så är ju vitt + klocka inte riktigt min grej så det är bättre om någon annan får ta det av det.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
easy rider skrev:
Det där blev ju f*n rätt läckert!

Dock så är ju vitt + klocka inte riktigt min grej så det är bättre om någon annan får ta det av det.

Jupp! Jag gillar det, ffa på sommaren är det riktigt hett! Sommar + Snowflake + vitt nato = sant
 
Kul att det kom till användning - ser grymt snyggt ut imho. Pröva gärna ett heavy duty (lite tjockare NATO) från Gnomon, tror det skulle sitta som en smäck till Flingan.

Vänligen
Forumets undersköterska
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Undersköterskan skrev:
Kul att det kom till användning - ser grymt snyggt ut imho. Pröva gärna ett heavy duty (lite tjockare NATO) från Gnomon, tror det skulle sitta som en smäck till Flingan.

Vänligen
Forumets undersköterska

Tack för tipset och tack för det fina verktyget!
 
Topp