• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En eloge till SINGULAR STRAPS!

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har ju som sagt börjat vänja mig vid de tidigare av mig smått avskydda "bagageband" som bland andra ovan nämnda forumsponsor säljer. Hur som haver, igår 14:29 skickade jag en beställning på några fler Natoband och idag låg detta i brevlådan. Mycket kvickt jobbat av både SINGULAR och Posten :D
Nå mina herrar, vilket ska jag test köra först på Dwellern?
2B341743-A6A6-424E-8CD9-20A84866AF16-313-000000376CD92CE0.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Härligt RicVin! Välkommen till the dark side! :mrgreen:

Kör det svarta natot, när du väl fått på det behöver du aldrig mer byta band. Någonsin...
 

Rico

Cartier
2-Faktor
Kan enbart instämma i lovsången! Banden brukar söka sig till mörkaste umeå i ilfart!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jag uppmanar alla klocksnasar att testa leveranstiden, företrädelsevis genom att lägga en beställning. Gärna en stor.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Singular skrev:
Jag uppmanar alla klocksnasar att testa leveranstiden, företrädelsevis genom att lägga en beställning. Gärna en stor.

Det ska nog kunna ske, såvida du kan ordna ett verktyg som funkar på de där s@t@ns tjockstiften mina Seikos är begåvade med.
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Självklart - jag ska bara bygga en bro till Hawaii, skapa världsfred och förstå hur damer tänker först. Alla enkla i jämförelse...
 

max

Dancing Queen
Scaramanga skrev:
Det ska nog kunna ske, såvida du kan ordna ett verktyg som funkar på de där s@t@ns tjockstiften mina Seikos är begåvade med.
Köp band hos singular de är bra med snabb leverans som agt ovan, dessutom verkar svart äntligen finnas i fler storlekar nu :)

Bandbytarverktyg däremot bör du nog investera i ett riktigt, kan ju inte begära att få toppkvalite med på köpet. Personligen skulle jag gärna se att forummedlemmar fick en kod för att byta ut det fria bandverktyget mot en rabatt *host**host*.
Angående bandverktyg så är Bergesons kanon, fungerar finfint tom på seikos bamsestift.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sub.. Subma...SUBMARINER?! Det är ju en Sea Dweller!! Nu satte jag kvällsgroggen i vrångstrupen!! Snurrar det bara 8500 i huvudet på herrn? ;)
Men givetvis tackar jag för komplimangen, ha en skön helg!

Undersköterskan skrev:
Submarinern är ju som gjord för Bond-NATO't ! Vilken förträfflig kombination på första bilden. Tummen upp, RicVin ! :)
 

Kson

Patek
2-Faktor
Köpte några idag, förstår att de inte kommer komma imorgon då det är helg men det gör inget. Måste säga att det va smidigt att beställa, lätt att köpa och bra bilder! :p
 
Topp