• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad En epok går i graven; SÅLD! Longines Column-Wheel Single Push-Piece Chronograph. 14k!!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Denna mycket vackra klocka får tyvärr lite för lite handledstid i konkurrens med bl.a. VC och Panerai, och får därför gå vidare till någon annan.
Det gäller alltså en Monopusher-kronograf från Longines, ref: L2.800.4.53.0. Utplockad ny från Rob Engström i december-16. Givetvis komplett fullset inkluderande värderingsintyg.
Klockans skick är precis så bra som man kan förvänta sig av en så pass ny pjäs som burits ganska sparsamt. Plasten på baksidan sitter kvar. Några få mycket diskreta hairlines finns givetvis (oundvikligt på helpolerade klockor), men överlag i ett fint skick. Det enda värt att nämna är ett litet märke på sidan av ena bandhornet; inringat på näst sista fotot nedan.

Listpris är 26500kr, billigast i världen enligt vad jag kunde hitta på C24 är ca 21000 + frakt. Tycker 18000 kr känns fair i det perspektivet och 17000 kr ännu mera fair och 16000 kr superfair och 15000 kr supermegafair och 14000 kr ultrasuperdupermegafair!! Nån lycklig rackare kan alltså göra sig ett riktigt kap! Priset är fast, vänligen respektera detta. Ej byten.
Med tanke på att klockan är relativt ny, mycket sällan använd och dessutom under garanti under mer än 1 år till, erbjuds inte retur.

Jag föredrar F2F-affär i Stockholm, men är inte omöjlig om det är så att klockan måste skickas.

Jag har inte gjort så många affärer på KS, men några referenser finns här. Annars är jag välkänd i GTG-sammanhang, har anordnat flera Paneraispecifika och andra gtg:s och är personligen bekant med en stor mängd medlemmar. Ytterligare referenser kan således utan problem ordnas om så önskas.

Tack till världens bästa forum för annonsplatsen och väl mött!


LON5.JPG


Lon1.JPG


LON2.JPG


LON3.JPG



LON4.JPG


LON6.JPG


LON7.JPG
 
Senast ändrad:
Topp