• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En flippare bekännelser (BILDER!)

Dixie

Audemars
2-Faktor
Ja vad säger man. Roligt inlägg men va fan, antalet är många men du svävar inte ut från "din stil". Jäkligt feta klockor iaf, är avis gällande en hel del av dem.
 

meuller

Omega
En skön stilstudie i ambivalens. Behöver jag tillägga att du har avverkat en del grymma klockor?:) Och snälla ändra rubriken till en flippares bekännelser så slipper aspergerianen i mig lida;)
 

orre

Cartier
Oj, många sköna dinkor du hunnit med! Men du, varför kan du inte ha vridningen som man bör ha den? Man blir ju lite smått tokiga av att titta på bilderna. ;)
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Herregud! Många fina klockor. Är det inte svårt att sälja klockor i den prisklassen privat? Går det runt ekonomiskt? Dvs inga större förluster?
 
Naeh ingen förlust. Allt som allt så har jag gått plus minus noll... men förlorat mest på bensin och frakt bara :)

Vridringen killar, använd den så har ni en gratis annual calendar :)
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Jösses :wideyed:
Vet inte vad jag ska säga.. :)
Du har i varje fall inte separationsångest, haha
Hoppas du blir nöjd med nya dinkan!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Haha herregud vad coolt! Kanske dags för dig att klättra upp 2-3 steg och hoppa på haute horologie. Starkt jobbat!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Haha är kul att följa dina köp och byten! Fattade att du var lite störd när du var inne på din 3e YM när du köpte min gamla i våras ;) Ser fram emot nästa klocka :)
 

Magnlar

Rolex
2-Faktor
Haha, kul tråd.
Grymma klockor rakt genom.
Ser fram emot din nästa :)
Själv är jag ingen nån flippare. Haft min GMTC dagligen i 2 år nu, och jag har bara blivit mer och mer fäst vi den.

/Magnus
 
Topp