• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En fråga om serviceintyg

Finnemang

Basic
Hej alla!

Hade min Rolex inne på service hos Rob. E - blev absolut nöjd med allt. Hade dock förväntat mig en internationell garantikort (ni vet sån där kreditkortsaktig fin grön) på servicen så att man kan utnyttja garantin varsom i världen. Det jag fick var en papperslapp med sammanfattning av utbytta delar, kvitto, och garanti för vad jag uppfattar endast gäller i hos Rob.

Ingår inte internationell garanti på service på alla officiella RSC eller har jag missat nåt? Tråkigt om man ändå lägger 7 000 på en service...

För övrigt extremt snabb service från Rob E, klar på en dryg vecka och tappar ca en sekund/månad.

Osäker på hur det är nu men i September när jag servade en DJ där så fick jag det gröna. Ring och hör med dem vettja :)

Osäker på hur det är nu men i September när jag servade en DJ där så fick jag det gröna. Ring och hör med dem vettja :)
Ska skicka iväg ett mejl till dom. Men det är väl praxis när man servar klockan hos en RSC (vilket Rob är) så gäller garantin för arbetet hos alla RSC i hela världen? eller har jag missupfattat?

Tillbaka
Topp