• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En fredags unboxing & mini review, Sarb017

Lico

Breitling
Seiko Sarb 017 alpinist blev det till slut! Efter ha lusläst posts på KS i några veckors tid, samt frågat om råd gällande första "ordentliga" klockan. Så hamnade vi här!
Jag beställde 2 stycken handgjorda straps samtidigt som jag beställde klockan, då jag läst att det de flesta inte var helt nöjda med original strapen.
8KntKAB.jpg
(Original strap längst ned till vänster)
brLOgK3.jpg
Vilken skönhet! Jag är super nöjd! Den passar mig perfekt!
Hoppas alla får en riktigt trevlig helg med kalas utan dess like!
 

JayJay

Rolex
Grattis. Har själv varit nära att köpa en flera gånger. Vet egentligen inte varför det aldrig blivit av, är ju inte direkt så att den kostar en förmögenhet. Riktigt trevlig är den hur som helst.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Mycket fin! En sådan kommer att landa på min handled så snart plånboken hämtat andan efter nyligen gjorda inköp, kommande julklappsrace etc. Ankomsten är redan förberedd då jag precis som TS har onda aningar om original strap och ett "vassare" ligger redan här och väntar. Skall bli min kompis i skogen. Längtar!!
 
Topp