• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En GTG i ungdomens tecken! [Stockholm]

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror nog verkligen att alla är välkomna om det nu är så - men det vi lite löst snackade om var väl ett försök att få ut oss yngligar från sovrummen en kväll och gå lös! Personligen har jag absolut inget emot om profiler som Ricvin och Spencer etc dyker upp, för mig är det alltid the more the merrier! Sen kanske inte de vill stå och köra veven på Solidaritet kl 04.00, men man vet ju aldrig! Alltid kul att träffa folk härifrån KS. :)
Fan har sollan fortfarande öppet? Gjorde en grovkalkyl att jag under mina år i svängen bränt en skydweller på just det stället...
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vafan, kan vi skippa viss OT i denna tråd? Bra initiativ av TS m.fl. och kanske får fler yngre att öppna ögonen och våga komma på GTG. Vad vet jag, finns säkert vissa som inte vågar pga olika anledningar, vi alla är olika som personer. För oss är gtg m.m. en självklarhet och kul när man möter forumrävar, admins osv. Men det betyder inte att nya medlemmar, speciellt yngre vågar sig in i denna 'värld'.

Alla är givetvis välkomna oavsett ålder, ser inga problem med det.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hm, är så sjukt förorättad över åldersdiskrimineringen (är ju hela 37 bast :nailbiting:) att jag blir väldigt sugen på att delta för att lära slynglarna var skåpet ska stå.. Tills jag måste hem till frugan och lilltösen vill säga..
 
Topp