• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En guldklimp och ännu större guldklimp!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
För sex dagar sedan kom mitt första barn, min dotter Ella till världen, och lyckan är total! Som ni alla vet är det aldrig för tidigt att smyga in de små i vår härliga klockvärld! Tänk när hon har växt till sig lite och pappa kan visa att: " se här; du var intresserad av klockor innan du ens var en vecka gammal!"

Börjar redan tänka i banor av en vacker 31 mm Datejust som årsklocka till min lilla, och samtidigt allra största guldklimp...

Här får hon iaf posera med pappas PO Chrono, en stor pjäs som ter sig än större bredvid lillflickan :)

QpzrxcD.jpg
 
Grattis till dottern, innan du vet ordet av e hon 17 å du får hämta hem henne från någon fest med vodka .... *grrrrrr*

Sorry, passa på de blir aldrig så små igen :)
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! Ja, och bebisen är också söt.;)

Skämt åsido, nu börjar livet. Känns som igår fast att mina nu är i tio-årsåldern. Det blir bara bättre.
 
Topp