• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En hel hög Tudor hos Kaplans i lör.

Hej alla!

I lör. fick jag äntligen köpt mig en Black bay som jag suktat efter i tre år....
icon_e_smile.gif


Klev in på Kaplans i fre. av en tillfällighet, var en hel hög med nya Tudors, med stämplade cert, april 2015 Italien.
Återkommer med ÅF.

Den ena landade till sist hos mig...

Någon som känner till om en butik eller privatperson plockat in en "större" mängd klockor, som då såldes i lör?

Tack så länge!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Grattis! Till att äntligen ha hittat vad du sökt efter.
Måste ändå fråga, du skriver att du trånat i tre år efter den.
Den har väl funnits både nya och lätt beggade, att få tag på under den tiden.
Uppfattar inte den direkt som ovanlig, men det kanske är jag som cyklar här....
Hursom, Stort grattis igen!
 

meijlinder

Rolex
2-Faktor
Ser fram emot bilder, var själv och klämde på en röd BBn i förra veckan. Gjorde ju inte ha-begäret mindre.
 

JeanL

Friends of KS
Dom såg väldigt lockande ut. Jag blir också nyfiken på hur Kaplans kunde få in flera identiska BB.
Vad hamnade slutpriset på med alla pålägg osv. ?
 

Bergmästaren

Breitling
Köpte mig en Black Bay Blue, 20480 SEK inklusive slagavgift och frakt ! Vill minnas att dom "röda" gick för ca 15000 + avgifter, bra pris !
 

Konsul

Cartier
Jag blev chockad när jag såg alla dessa splitt nya black Bay. Det fanns flera glamour också, med ingen köpte. fick ni köpare någon förklaring till varför det var så många nya Tudor just denna gång? Konkurs? Vad blev ditt pris?
 

Konsul

Cartier
Jag är gravid med en rolex i dagarna, annars hade jag suttit klistrad i lördags. Var väl fyra hypernya black Bay röda för utrop 15 plus 20%
 
De röda BB gick för 15000-15400 kr + 3000 isch i avgifter till Kaplans.
Samtliga på läder.

Tror alla Tudor var nya? Samtliga jag tittade på var stämplade april 2015.
Har någon hemsida gått i konkurs/stäng ned nyligen? Tänker om det kan ha vart någon svensk gråmarknadssida?

För min del har dessa tre år inte handlat om tillgång utan prioriteringar, denna gång var det lite för bra skick/pris för att inte slå till.... :)
 

Bergmästaren

Breitling
Stort grattis! Är det boxen tillhörande din BB? Jag fick en med brunt innehåll, kanske jag har fått fel?
Ja boxen är till klockan, certet påskrivet i Italien, antingen saknas ett verktyg för bandbyte eller så följer det inte med till Tudor ! Vill minnas att lådan till röda BB:n är brun invändigt.
 

Chuck

Patek
2-Faktor
image.jpg
image.jpg
Ja boxen är till klockan, certet påskrivet i Italien, antingen saknas ett verktyg för bandbyte eller så följer det inte med till Tudor ! Vill minnas att lådan till röda BB:n är brun invändigt.

Verktyg finns inte vad jag vet men såg på 2 olika unbox videos online där båda hade brun låda, är din blå eller svart?
 

Limpas

Cartier
Grattis! De är så jäkla fina de där BB. Stod senast igår och suktade på en i skyltfönster :)
 
Topp