• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En helt vanlig fredag, nästan.

Chrisse

Patek
2-Faktor
Skapar en tråd bara för att tacka ROB-1832 och Spencer66 för att ni ännu en gång levererar.
ROB-1832 med oklanderlig service och kundbemötande och Spencer66 för att du alltid ställer upp och springer ärenden och förhandlar sockrade deals på klockor :)

Bjuder på lite bilder från dan.

Vad sägs om denna duon (OBS INTE MIN DUO :) )
85681bc04021894b56200054de4d31ae.jpg


Platina är tungt
6cd10187321ca8c9533e88bddccf521c.jpg


Testade lite andra stålisar/blandningar när jag ändå väntade
d46f64dc18209a343c5371ce50de4fe8.jpg

a8fdc2f0a9b41ca0a978c1f975f5fc9b.jpg

3f49e21f2d337596414d8b17972e2092.jpg


Också min nya duon för dagen
8468e5ec4a0e62e4a307de1a95e18331.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Slurp! Men jag fattar trögt.. Vad köpte du? En? Två? Fler?..:)
Ahaaa! Nu såg jag! Slurp igen;-)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Satte kaffet i halsen när jag först trodde du slagit till på duon högst upp. Ingen dålig duo den längst ner heller, Grattis! :)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Bra kombo!

Galet köp...

...jag trodde dock att det var kombon på första bilden som hade handlats först. DET hade varit galet bra på riktigt!

Grattis till fina klockor!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Alltid lika kul att läsa dessa reportage från ROB-1832 och när minister Spencer66 varit med och hjälpt en forumdeltagare att utöka samlingen med något kul. Bra jobbat båda.

Stort GRATTIS Chrisse!!!, är du på väg uppåt landet med tåg nu :p så bjuder jag naturligtvis både på käk och sängplats :D om du åker förbi dalarna.

Hoppas själv på att åka neråt landet om några veckor, med destination ROB-1832, för lite småplock med nya DDn.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Alltid lika kul att läsa dessa reportage från ROB-1832 och när minister Spencer66 varit med och hjälpt en forumdeltagare att utöka samlingen med något kul. Bra jobbat båda.

Stort GRATTIS Chrisse!!!, är du på väg uppåt landet med tåg nu :p så bjuder jag naturligtvis både på käk och sängplats :D om du åker förbi dalarna.

Hoppas själv på att åka neråt landet om några veckor, med destination ROB-1832, för lite småplock med nya DDn.

Blir kust till kust nu, men tackar ödmjukast för erbjudandet.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis såklart!
Nästa gång du åker upp tycker jag du ska ta med dig makroobjektivet+pc så du har något att göra på tågresan hem. :D
 
Topp