Sigurd
Basic
- Pris
- 4500
- Returpolicy
- Enligt ö.k.
- Bilder Skickat
- Ja
En full set SKX007K1 tillverkad juni 2019 enligt serienumret och köpt av mig från återförsäljare i Japan 2021-02-07 (kvitto finns). Säljaren klassar den som en JDM men mig veterligen finns det inga SKX som är JDM så man får väl se hur man vill på den saken. Den är iaf. inte köpt från någon utav de vanliga gråhandlarna.
Kommer med både japanskt nationellt garantikort och extra internationellt gällande garantikort, båda stämplade. Helt oanvänt Z22-gummi då klockan sitter på en av mig eftermonterad Miltat-oysterlänk med Uncle Seiko fatbars och original Seikoclasp som har dykarförlängning. Klockan har engelskt/spanskt daghjul och verket går ca -6sek/dag.
Extra länkbitar, boxar etc. medföljer förstås. Skicket är nära nyskick på både länk och klocka, bara lite ytterst ytliga hairlines på några polerade delar.
Frakt ingår, inga byten av intresse.
Tack KS!
Seiko SKX007 Automatic Diver (Rubber Strap)
For sales from Japan at lower price on this Seiko Divers 200m SKX007KC that comes with 7S26 Calibre Automatic Movement, Unidirectional Bezel, Rubber Strap, luminescence index, and Hardlex
www.shoppinginjapan.net
Kommer med både japanskt nationellt garantikort och extra internationellt gällande garantikort, båda stämplade. Helt oanvänt Z22-gummi då klockan sitter på en av mig eftermonterad Miltat-oysterlänk med Uncle Seiko fatbars och original Seikoclasp som har dykarförlängning. Klockan har engelskt/spanskt daghjul och verket går ca -6sek/dag.
Extra länkbitar, boxar etc. medföljer förstås. Skicket är nära nyskick på både länk och klocka, bara lite ytterst ytliga hairlines på några polerade delar.
Frakt ingår, inga byten av intresse.
Tack KS!
Senast ändrad: