• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En klocka alltid i trettio dagar.

Motalaman

Basic
Funderar på att prova en billig/prisvärd klocka i 30 dagar . Och ha den på hela tiden, vid sömn , i bastun,i badet,på gymmet osv.

Hæ - er det boarding allerede?!

OWG-737.jpeg

Har redan G-Shock, och det är igen utmaning. Mina grabbar har sin G-Shock på sig hela tiden. Och de har de alltså på sig när de sover, badar, bastar, spelar hockey m.m.

En kines automat tror jag. Dvs håller den tiden tillräckligt bra? håller den? Sitter den bra? Ser den för j#&lig ut? Orkar jag? . Inte precis samma risker som en amatör byggd ubåt. Men tillräckligt spännande för mig.

Ja kanske en Invicta eller något liknande. Men Inte en Casio Duro, en Casio kommer helt klart göra mig nöjd och då är det igen påäng.

Ca 1000 tänkte jag mig verkar finnas mycket runt den summan.

Vill bara se om jag kan hålla mig till en. Och om jag blir nöjd.

Ja kanske en Invicta eller något liknande. Men Inte en Casio Duro, en Casio kommer helt klart göra mig nöjd och då är det igen påäng.

Du vill se om du kan nöja dig som OWG för tusen spänn.

Men väljer bort en modell för att du vet att den klockan hade tilfredställt dig?

OK

Blir en watchdive får se när den kommer. Gick lite över budgeten så blev 1 300. Men helt säker på att Duro är bättre. Blir min första homage också är lite delad om vad jag tycker om dem så blir med på min lista.
Dvs 1 håller den tiden tillräckligt bra? 2 håller den? 3 Sitter den bra? 4 Ser den för j#&lig ut? 5 Orkar jag? 6 vad tycker jag om att ha en homage?

Tillbaka
Topp