Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
precis som jag kör min smp 300 då med andra ord , å vad går teset ut på om jag får fråga ?Funderar på att prova en billig/prisvärd klocka i 30 dagar . Och ha den på hela tiden, vid sömn , i bastun,i badet,på gymmet osv.
Förmodligen blir du inte nöjd med den budgetenCa 1000 tänkte jag mig verkar finnas mycket runt den summan.
Du får jo ulike G-Shock til under 1000 kroner, og de kan du ha "på hela tiden, vid sömn , i bastun,i badet,på gymmet osv."Det är precis det jag vill veta.
Om inte en g-shock är en utmaning vad skulle i så fall vara det för en 1k?Har redan G-Shock, och det är igen utmaning. Mina grabbar har sin G-Shock på sig hela tiden. Och de har de alltså på sig när de sover, badar, bastar, spelar hockey m.m.
Ca 1000 tänkte jag mig verkar finnas mycket runt den summan.
Vill bara se om jag kan hålla mig till en. Och om jag blir nöjd.
Ja kanske en Invicta eller något liknande. Men Inte en Casio Duro, en Casio kommer helt klart göra mig nöjd och då är det igen påäng.
Bäste @Mic1 körde en sån här under hela Mars (OWGM). Utmaning nog?Ja ,ska det var en utmaning så ska det.
Kan inte vara så svårt att bära denna i 30 dagarEn begagnad Timex Q
![]()
Timex Q Reissue 1979 Silver/Blue Dial | Herr - Care of Carl
Klocka i rostfritt stål från amerikanska Timex. Modellen Q Timex Reissue Diver Style är en återutgivning av den dykarinspirerade originalklockan Q Timex med kvartsteknologi från 1979.www.careofcarl.se
Haha sova eller träna med den där kan inte vara bra för nån
Sova gör jag aldrig med klocka på men träna gick alldeles utmärktHaha sova eller träna med den där kan inte vara bra för nån