• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En klockflippares dagbok

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Idag tänkte jag att vi kunde diskutera lite CWC. Sitter på bussen och skriver lite. Postar snart.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Tack alla som uppmuntrat mig men tyvärr är det slut på det roliga nu. Jag kommer fortsätta posta på min blogg men jag kommer inte att uppdatera denna sida längre.
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Hade helt missat din blog. Sträckläste den. Kul att man känner igen så mycket från sitt eget klocknörderi. Tror dock att jag inte behövde lika många försök innan jag insåg att klockor generellt inte bör vara större än 42 mm i diameter :)

Tack för att du delar med dig.

JoberMan
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Tack RR! Villkoret från forumledningen är att jag postar materialet direkt på forumet vilket jag inte vill göra.

Vi har inte stoppat någons blogg eller tråd. Vi har däremot bett trådstartaren om att även dela sitt blogginnehåll här på KS och inte enbart använda KS som hävstång för att få trafik till ett eget bloggprojekt.

Du är som sagt välkommen att dela ditt material fullt ut på forumet, vill du inte så är det fine. Men lägg inte fram det som om vi stoppar din blogg. Det enda vi "stoppar" är ditt krav på att fritt få använda KS som marknadsföringslags och trafikdrivare för ditt bloggprojekt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp