• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En (kort) reklamfilm...

V

Viggen

Guest
Jag vet, jag vet....Det är inte tillräckligt proffsigt gjort. :lol: Bara ett kort smakprov. Inte hela filmen, plus att ration är helt fel.

Länken till den färdiga filmen hittas längre ner.... :)
 
V

Viggen

Guest
Man tackar så mycket!

Ville inte lägga ner för mycket arbete då KS-loggan ändå skall bytas ut. :)
 
V

Viggen

Guest
Ber om ursäkt till alla Omega älskare. Jag var tvärsäker att det fanns en med någonstans, men icke. Såg att det blev mycket Rolex och Seiko. Jag får helt enkelt be er Omega ägare att börja ta lite coola foton, eller skänk en Omega Speedmaster Pro till mig, så fixar jag fotona. ;) :mrgreen:

Nu är filmen mest en bara en kul grej. Skall inte tas på allvar. :)
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Var det inte två Omegor med? En Seamaster Cosmic stämgaffel tillsammans med barn-legoklockan samt dykringen på en Planet Ocean?
Min Schwarz Etienne Flyback var i alla fall med :D
 
V

Viggen

Guest
Tack!

Filmen har stora brister, större variation av märken borde ha funnits med. Tyvärr blir det inte så många foton på 2,31min. Varje foto visades i ungefär 2,80sek. Kortare än så, så blir klippen för snabba tyckte jag till den musiken. Det hela var ett experiment/lite tidsfördriv. Jag kommer att plocka bort filmen så småningom, tror att alla de som ville se den har hunnit med att göra det nu. :)

Jag har ju en hel del andra filmer på min youtube sida som jag har klippt ihop. (Lite smygreklam). ;)
 
V

Viggen

Guest
Lugn nu pojkar!
Jag får väl göra en ny film framöver. En längre version och med foton som mailas direkt till mig. Ett bidrag per medlem. Minimum storlek på bredden blir 1200pix. :) Får kalla den för Members Cut. ;)
 

Målarn

The Steak
Viggen skrev:
Lugn nu pojkar!
Jag får väl göra en ny film framöver. En längre version och med foton som mailas direkt till mig. Ett bidrag per medlem. Minimum storlek på bredden blir 1200pix. :) Får kalla den för Members Cut. ;)

Låter bra det ;)
 
Topp