• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En lådöppning (Bildtung)

Daedalus

Rolex
2-Faktor
När det vankas lådöppning här på KS brukar det som bekant oftast handla om någon asaballadyr Rolex eller liknande. Idag tänkte jag att vi plockar ner prislappen några steg.

Har funderat på följande klocka runt en vecka. Den första såldes, jag höll ögonen öppna och såg en likadan, som jag dessutom fick lite specialpris på.

Jag äger b.la sedan tidigare en Certina DS Action Diver, en given keeper för alla (och kommande) äventyrs skull. Den kommer följa med när jag till hösten flyttar utomlands och kanske vore det trevligt med lite fler funktioner, bla GMT visning, så man kan hålla koll på när ni sover här hemma? Sagt och gjort, nu kör vi!

PAKET!!!
DSC_0041.JPG



Efter omslagspaper och annat mög möts vi av... ett lager tidningspapper
DSC_0042.JPG


Efter detta får vi ytterliggare ett lager tidningspapper. Lite nyheter bjuds vi på dessutom!
DSC_0043.JPG


Nu kan vi se hur boxen ser ut. Storleken större på boxen!
DSC_0044.JPG


Öppnar upp och inser till min barnsliga förtjusning att det snudd på nästan handlar om en hel Omega box med massa roligheter i!
DSC_0045.JPG


Nu kan vi för första gången se själva klockan i verkligheten!
DSC_0046.JPG


Givetvis det obligatoriska vristskottet!
DSC_0049.JPG


Det enda jag hade att anmärka på var länken, förbannat rasslig, ful som stryk och gav ett allmänt billigt intryck. Nåja, det åker förmodligen på ett läderband inom kort!
DSC_0048.JPG



Visst blev ni lite småsugna på att köpa något nytt och hänga på armen? Då tycker jag absolut att ni ska dryga ut min student- och flyttkassa lite genom att köpa den Seiko Black Bay mod jag har till salu;)
https://klocksnack.se/threads/seiko-snzh57-black-bay-mod.22074/

Ha en trevlig kväll mina Damer och Herrar!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Snyggt! Gillar du inte länken så kasta på ett NATO eller prova med ett Bund-band. Värt att prova :)
 

plexan

Cartier
Grattis! Synd på länken, men jag tror läder på den kommer bli mycket snyggare!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Topp