• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En liten gnutta klockhumor i januarimörkret

Bara på kul: är denna tingest...?


  • Totala väljare
    31
  • Enkät stängd .

Weiss

Omega
Hittade denna underbara skapelse på www.etsy.com. I särklass det roligaste jag sett på länge. :woot: Kanske är denna groteskt fula vansinnighet något som redan är allom bekant på forumet, men om så inte är fallet så bara måste jag dela med mig till eventuella ovetandes systrar och bröder som missat detta... denna... eh... tja, jag vet inte om jag tycker att det egentligen kvalar in i kategorin klocka :facepalm: , men hejdlöst rolig tycker jag att den är. :D Hoppas den kanske får någon att dra på smilbanden en smula iallafall.


knasig_klocka.PNG
 

Charles_

Rolex
Det där är en ren kopia av Vianney Halters "Antiqua" (till vänster):

IMG_4780.JPG


Samma person har bl.a. skapat Opus 3 (till höger) i samarbete med Harry Winston.

Och som svar på din fråga; det är en kopia och borde därför inte diskuteras här :)
 

Sond

Patek
Det där är en ren kopia av Vianney Halters "Antiqua" (till vänster):

IMG_4780.JPG


Samma person har bl.a. skapat Opus 3 (till höger) i samarbete med Harry Winston.

Och som svar på din fråga; det är en kopia och borde därför inte diskuteras här :)

Jag träffade på en person med en sådan runt armen. Hur stor är sannolikheten att den var/är äkta? Vad kostar de? Jag kan ju inte garantera att den såg exakt ut så men den var väldigt lik. Och personen verkade inte vare en som köper klockor på ur&penn.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag träffade på en person med en sådan runt armen. Hur stor är sannolikheten att den var/är äkta? Vad kostar de? Jag kan ju inte garantera att den såg exakt ut så men den var väldigt lik. Och personen verkade inte vare en som köper klockor på ur&penn.


Tycker jag har sett väldigt många liknande på Kinesiska Ebay-liknande sidor...
 
Topp